Kratka parkingowa trawnikowa 50x50x4cm Glob-Grid 200szt paleta 50m2
Kratka trawnikowa Glob Plast 40
Komórkowy kształt kratki trawnikowej umożliwia przenikanie wody opadowej do podłoża, a gleba wypełniająca komórki stwarza dogodne warunki do wegetacji trawy. Kratka trawnikowa GLOB PLAST 4cm może być stosowana również do budowy nawierzchni bez trawy, z wypełnieniem komórek kruszywem, np.: materiałem naturalnym o uziarnieniu poniżej 32mm (żwirem, pospółką, kruszywem łamanym, piaskiem albo glebą stanowiącą podłoże trawnika)
Oferta dotyczy palety kratki GLOB GRID 50x50x4cm x200st - 50m2
Kratka trawnikowa GLOB-GRID charakteryzuje się nowoczesnym i ekologicznym zastosowaniem. Jej głównym zastosowaniem jest wzmocnienie i ustabilizowanie nawierzchni. Dzięki niej można uzyskać trwały i zielony podjazd nie używając asfaltu bądź kostki brukowej czy płyt betonowych.
Specyfikacja:
- Długość kratki: 50 cm
- Szerokość kratki: 50 cm
- Ilość oczek: 49
- Waga: 0,95 kg
- Kolor: Czarny
- Wysokość efektywna: 4 cm
- Grubość ścianki zewnętrznej: 4,6 mm
- Powierzchnia biologicznie czynna: około 88%
- na 1m2 potrzebne jest 4 sztuki kratki trawnikowej,
- zawartość surowca z recyklingu: 100%
Kratka posiada wypustki, zarówno od strony spodniej (wys. 3mm), jak i od góry (wys. 1mm) zapobiegające poślizgowi.
Dzięki specjalnym zaczepom kraty można łączyć metodą wtykową tworząc jednolitą nawierzchnię. Koszt przygotowania podłoża jest znacznie niższy niż w przypadku nawierzchni betonowych lub brukowych.
Zamierzone zastosowanie lub zastosowania: Eko kratka GLOB-GRID przeznaczona jest do stosowania w budownictwie komunikacyjnym do:
- parkingów dla pojazdów o ciężarze ≤ 25kN;
- lądowisk do startów i lądowań samolotów o maksymalnej masie startowej(MOTOM) do 300kg (tylko z obsiewem trawą bez nasypki)
- nawierzchni trawiastych z nad sypką ziemną, o dopuszczalnym ciśnieniu w oponach statków powietrznych co najwyżej 1,0MPa i nieprzekraczających masy postojowej 5700kg.;
- ciągów pieszo-jezdnych;
- umacniania brzegów rowów odwadniających;
- zabezpieczenia i wzmacniania skarp przed erozją;
w zakresie stosowania wyrobu:
- drogi publiczne, bez ograniczeń,
w rozumieniu i zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022r.
w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz.U. Z 2022r. ,poz.1518);
- drogi wewnętrzne , bez ograniczeń,
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tj. Dz.U. Z 2024r. ,poz. 320);
- lotniska cywilne z ograniczeniami do:
a) lądowisk o nawierzchni trawiastej;
b) nawierzchni trawiastych wydzielonych miejsc postoju,
w rozumieniu i zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej
z dnia 31 sierpnia 1998 r. w sprawie warunków techniczno-budowlanych dla lotnisk cywilnych(Dz. U. Nr 130,poz 859,ze zm.)
oraz Komunikatem Prezesa ULC z dnia 11 września 2013r.;
- kolejowe budowle ziemne z ograniczeniem do skarp nasypów, w rozumieniu i zgodnie z warunkami określonymi
w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 10 września 1998 r. w sprawie warunków technicznych,
jakim powinny odpowiadać budowle kolejowe i ich usytuowanie (Dz. U. Z 1998r.,poz.987,ze zm.
